• Afgelopen maandag hebben wij u geïnformeerd over de problemen van afgelopen weekend. In dit bericht is aangegeven dat wij u eind deze week nader zouden informeren. Vooropgesteld is dat al onze acties twee doelen hebben:
    herhaling te voorkomen en overall performance verbeteren.

    Los van het feit dat afgelopen zaterdagmiddag rond 17:00 uur de feitelijke oorzaak van de problematiek is opgelost, heeft nader onderzoek plaatsgevonden. Dit heeft geleid tot extra technische maatregelen (in de software).
    Alle aanpassingen om de piekmomenten beter aan te kunnen en herhaling te voorkomen zijn inmiddels ‘live’. Onze leverancier controleert continu. Deze aanpassingen kunnen ook al leiden tot structurele performance verbeteringen. Dit verschilt per website/vereniging.

    Ook hebben we enkele zaken gezien die we structureel kunnen verbeteren. Echter, deze konden we niet -zonder risico’s- in 4 dagen doorvoeren. De aanpassingen om de overall performance zijn gestart, maar worden later afgerond. Deze aanpassingen vergen meer tijd voor realisatie en testen. Na dit weekend zullen we in een periode van 3 a 4 weken deze verbeteringen gefaseerd ‘live’ brengen. Na afronding van deze activiteiten zullen wij u verder informeren en uw ervaringen peilen.

    We hopen op een goed weekend, weinig afgelastingen en gaan uit van goed werkende websites.

    Met sportieve groet,
    Sportlink services BV.